Thursday 3 December 2015

Przepis na chleb Bananowy :)

Juz jakis czas temu pisalam wam , ze bede wklejala wiecej postow, ale jak zwylke to co czlowiek sobie zaplanuje nie zawsze mu wychodzi. Ostatni miesiac uplynal mi na pakowaniu I organizowaniu naszej przeprowadzi na nowe mieszkanie. Sama nie Wiem jak udalo mi sie uzbierac tyle klamotow w przeciagu dwoch lat , a najlepsze z tego wszystkiego jest to ze nie naleza one tylko do mnie I mojego meza ale w wiekszosci do naszej dwuletniej corki !  Nie bede sie za bardzo w tej kwesti rospisywac, chcialam wam tylko napisac maly update.


  Tutaj mam dla was obiecany przepisk na chleb bananowy , ktory jest swietna przekaska gdy dopada nas maly glodzik. Osobiscie nie naleze do najlepszych kucharek o czym wam wspominalam w jednym z poprZednich postow i z reka na sercu musze wam powiedziec ze przepis ten jest "banalnie" prosty.
   Chleb Bananowy
Skladniki :
- 4 dojrzale banany
-  1/3 kubka miekkiego masla lub margaryny
- 1 kubek brazowego cukru
- 1 jajko
- 1 lyzeczka sody oczyszczonej
- 1/5 kubka maki

Wlaczamy piekarnik I nagrZewamy go do 180 stopni . Gdy piekarnik sie nagrzewa wkladamy zgniecione banany do miski , nastepne dodajemy do nich maslo , cukier I jajko . Jako kolejny skladnik dodajemy sode oczyszczona ze szczypta soli oraz make. Wszystkie skladniki laczymy ze soba I gotowa mase przelewamy do formy do pieczenia chleba. Nasz chlebus pieczemy okolo godziny , po jej uplynieciu sprawdzy wykalczka Czy nasze ciasto jest gotowe. Ja dodalam jeszcze kilka orzechow wloskich I rodzynek na Sam wierzch ciasta. Mam nadzieje ze wyprobujecie ten przepis I napiszecie mi w komentarzach jak wam smakowal. 
Smacznego !!!



No comments:

Post a Comment